ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ»
A/A | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ – AEM | ΑΝΑΘΕΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ |
1 | Μαλτεπιώτης Γαβριήλ – 3747 Θεόδωρος Παλάζης – 3866 | Η συνεκπαίδευση (inclusion) |
2 | Καπετανίδου Σταυρούλα – 4254 Ζαφειρόπουλος Βασίλειος – 4343 Τεζαψίδης Πέτρος – 4260 | Η συμμετοχή και ο ρόλος του πατέρα στην σύγχρονη οικογένεια |
3 | Παπουτσάκη Ελένη – 4130 Φράσκου Ευαγγελία – 4148 Πασχαλίδης Πασχάλης – 2321 | Παιδιά με ειδικές ανάγκες στην Προσχολική Αγωγή |
4 | Δερμανοπούλου Αθανασία – 4246 Καλογιαννίδου Ελένη – 4384 Ζορμπάς Νικόλαος – 4263 | Ο συμβουλευτικός ρόλος του Εκπαιδευτικού |
5 | Αγγελόπουλος Βασίλειος – 4194 Παπούλιας Γεώργιος – 4229 Ταχμαζίδης Σταύρος-Γεώργιος – 4300 | Παιδική επιθετικότητα |
6 | Βέρτκας Στέφανος – 4351Σιδηρόπουλος Σάββας – 4073Μελίτος Νικόλαος – 4380 | Πλεονεκτήματα της κριτικής σκέψης σε σχέση με την αποστήθιση |
7 | Μισυρλής Κωνσταντίνος – 4077 Κυριακόπουλος Γεώργιος – 3971 | Η Φωτοανάγνωση και πώς ενισχύει την μάθηση |
8 | Τρελλοπούλου Ιωάννα | Η επιβολή σωματικής τιμωρίας και οι επιπτώσεις της στη ζωή του παιδιού |
9 |
Τζελίλι Τζούλιο – 3927 Καρακαπζούδης Στυλιανός – 4000 Κυριλλίδης Γεώργιος – 4063 | Επιπτώσεις της σύγχρονης τεχνολογίας (Η/Υ, tablet, smartphones), στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών |
10 | Δανιήλ Ευάγγελος – 4072 | Ο δημοκρατικός εκπαιδευτικός |
11 | Βλαχόπουλος ΣπυρίδωνΠέννας ΙωάννηςΚαραδήμος ΚωνσταντίνοςΙλιάζογλου Μεχμέτ | Ο «τέλειος» γονέας: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα |
12 | Κεπεσίδης Δημήτριος – 4244 Σεϊτανίδου Στέλλα – 4270 Χαβαλές Βασίλειος – 4149 | Ελλειμματική προσοχή – Υπερκινητικότητα |
13 | Παρασκευαΐδης Ευάγγελος – 4309 Κατμάδας Αλέξανδρος – 4255 Τσέλιος Νικόλαος – 4323 Ασβεστάς Δημήτριος – 4262 | Σχολικό άγχος και παιδιά |
14 | Αζωίδης Θεόδωρος – 4227 Χαϊδευτός Κωνσταντίνος – 4287 Πεταλάς Ηλίας – 4261 | Γονεϊκή αποξένωση |
15 | Σαλονικίδης Χρήστος – 4328 Κουρουζίδης Μιχάλης – 4226 Κουτής Δημήτριος – 4326 Γιαλετζής Αναστάσιος – 4317 | Επίδραση κληρονομικότητας και περι-βάλλοντος στην αγωγή των παιδιών |
16 | Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος – 4167 Πατσάρας Νικόλαος – 4054 | Αυστηρότητα ή χαλαρότητα στο Σχολείο; |
17 | Μυλωνάς Μάριος – 4341 Οικονόμου Χρήστος – 4230 | Εμπειρική μέθοδος της Παιδαγωγικής |
18 | Κανακάρης Συμεών – 4366 | Ο Στρατός ως μέσο αγωγής |
19 | Ανδρεάδης Κωνσταντίνος – 4319 Γεωργίου Θεόδωρος – 4216 | Το παιχνίδι ως μέθοδος διδασκαλίας |
20 | Σεμενλίδης Χαράλαμπος – 4298 Ρεσίτης Άγγελος – 4237 | Σύγχρονα μοντέλα σχεδιασμού διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογιών |
21 | Κιοσσές Κωνσταντίνος – 3485 | Ερμηνευτική μέθοδος της Παιδαγωγικής |
22 | Μποζοβίτης Γεώργιος – 4339 Χούκλης Ιωάννης – 4324 Μενεξές Αλέξανδρος – 4276 | Θρησκευτική αγωγή στα Σχολεία |
23 | Μαυροκωστίδης Ηλίας – 4160 Μαραντίδης Μάνος – 3849 | Κυκλοφοριακή αγωγή στα Σχολεία |
24 | Κωστίδης Θωμάς – 4306 Ντουφούδη Ραφαηλία – 4250 Πάππος Ευστράτιος – 4320 | Η τεχνολογία στην μαθησιακή διαδικασία των ατόμων με ειδικές ανάγκες |
25 | Ποζουκίδου Μιχαέλα – 3969 | O χαλαρός-ελευθεριάζων εκπαιδευτικός |